• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Nieuwsbrief
  • Magazine
  • Webshop
  • Contact en colofon

Advocatie

Dé nieuwssite voor advocaten, notarissen en juristen

  • Actueel
    • Nieuws
    • Business
    • Tuchtrecht
    • Nieuwe uitdaging
    • Deals
    • Human Interest
    • Opinie en blogs
  • Innovatie & Tech
  • Podcasts
  • De Stand
    • Advocatuur Top 50
    • Notariaat Top 30
    • Archief De Stand
  • GZL 2022
  • Vacatures
  • Opleidingen
  • Partners
    • Berkeley Bridge
    • EVE
    • Hoffelijk Juridisch
    • Intervisie Advocatuur
    • Mutsaerts
    • Nalanda
    • OSR
    • PO-Online
    • YER Legal

BigHand Europe kiest nieuwe samenwerkingspartner voor Nederland

21 januari 2015 door Advocatie Redactie

De nieuwe samenwerking met ICT Concept levert BigHand voor de Nederlandse markt meer slagkracht op. Welke toegevoegde waarde heeft de strategische samenwerking en waarom is gekozen voor een nieuwe partner?

Sinds 1 december 2014 is ICT Concept exclusief leverancier van BigHand hard- en software, diensten en licenties. BigHand heeft al enige jaren een zeer gespecialiseerd team in Eindhoven, maar met 250 advocatenkantoren in portefeuille is meer flexibiliteit en expertise gewenst.

BigHand stelt hoge normen aan de partners. Vooral op gebied van klantgerichtheid, gebruikersondersteuning en flexibiliteit. Topkantoren wereldwijd maken gebruik van BigHand software en hardware voor digitaal dicteren, spraakherkenning en mobiel werken. Gezien de ontwikkelingen op de Nederlandse markt is de keuze voor ICT Concept meer dan logisch, aldus Dan Speed, Managing Director van BigHand Europe. “De overeenkomst met ICT Concept zorgt ervoor dat ons team in Eindhoven een belangrijke partner heeft om mee samen te werken, zowel op het gebied van technische ondersteuning en ontwikkeling als op het niveau van sales & accountmanagement.”

Hoewel beide bedrijven al jarenlang samenwerken in de Lexxyn Groep, zorgt de huidige samenwerking voor nieuwe toegevoegde waarde voor klanten. Klanten zullen bijvoorbeeld merken dat de bestaande synergie in de nieuwe samenwerking tot een hoger serviceniveau en betere dienstverlening zorgt. Een technisch expert en accountmanager zijn daartoe deel gaan uitmaken van het ICT Concept team. Ook het gebruik van de ICT Concept Cloud draagt bij tot een nog betere gebruikerservaring en voor de toekomst nieuwe innovatieve workflowoplossingen.

Dan Speed en René van Schaik, CEO van ICT Concept, gaan in het Advocatenblad nader in op de strategische samenwerking.

Filed Under: Actueel

Reageer
Vorige artikel
Eerste Kamer blokkeert bezuinigingen gefinancierde rechtsbijstand
Volgende artikel
Advocatenkantoor vergeet griffierechten: beroepsfout, maar geen schadevergoeding

Primary Sidebar

Topvacatures

Advocaat-medewerker M&A bij 9Corporate Rotterdam

Advocaat-medewerker Financieel-Economisch Strafrecht Amsterdam

Meer vacatures

Magazine

Magazine

Best gelezen

  • Rabobank League Tables Financials H1 2022: Rabobank begeleidt wederom meeste deals
  • ‘Fiscaal verschoningsrecht’ blijft overeind: advies NOvA ter harte genomen
  • Enquête: legal tech krijgt voeten aan de grond in de VS
  • 174 faillissementen uitgesproken in juli
  • Ierse (maar ook Nederlandse?) rechters baseren uitspraken op Wikipedia

Footer

  • Nieuws
  • Business
  • Human Interest
  • Innovatie & Tech
  • Opinie en blogs
  • Tuchtrecht
  • Gouden Zandlopers 2022
  • Top 50 Advocatuur
  • Top 30 Notariaat
  • Advocatie Magazine
  • Vacatures
  • Partners
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Youtube
  • Nieuwsbrief
  • Contact en colofon
  • Meld nieuws
  • Adverteren
  • Vacature indienen

Advocatie is een uitgave van
Sdu
Maanweg 174
2516 AB Den Haag

Powered by Sdu

  • Disclaimer
  • Privacy Statement & Cookieverklaring
SDU

Het laatste nieuws van Advocatie
twee keer per week in je mail
?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief:

Aanmelden

×