• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Nieuwsbrief
  • Magazine
  • Webshop
  • Contact en colofon

Advocatie

Dé nieuwssite voor advocaten, notarissen en juristen

  • Actueel
    • Nieuws
    • Business
    • Tuchtrecht
    • Nieuwe uitdaging
    • Deals
    • Human Interest
    • Opinie en blogs
    • Buitenland
  • Innovatie & Tech
  • Podcasts
  • De Stand
    • Advocatuur Top 50
    • Notariaat Top 30
    • Archief De Stand
  • Uitgelicht
  • GZL 2023
  • Vacatures
  • Opleidingen
  • Partners
    • Hoffelijk Juridisch
    • Intervisie Advocatuur
    • VLC & Partners
    • Nalanda
    • OSR
    • PO-Online

Lexence eerste advocatenkantoor met corporate tv-campagne

15 september 2010 door Advocatie Redactie

Bij RTL Z is maandag een reclamecampagne van Lexence Advocaten & Notarissen van start gegaan. Daarmee is Lexence naar eigen zeggen het eerste Nederlandse advocatenkantoor dat met een corporate campagne op televisie te zien is. De woordvoerder van kantoor wil niet zeggen hoeveel geld er mee gemoeid is, maar stelt dat “adverteren bij doelgroepzender RTL Z kan concurreren met adverteren in de landelijke dagbladen”.

De commercial wordt gedurende twee weken vijf maal per dag op RTL Z uitgezonden. In november wordt de campagne in dezelfde frequentie herhaald.

De televisiecommercials maken onderdeel uit van de corporate campagne De wet van Lexence. Het advocatenkantoor startte twee jaar geleden met die campagne. De commercials die vanaf maandag te zien zijn bij RTL Z, maken onderdeel uit van de business to business-campagne. Uit gegevens van RTL blijkt dat Lexence het eerste advocatenkantoor is met een corporate televisiecampagne. “Er is door een advocatenkantoor wel eens op tv geadverteerd om net afgestudeerde studenten binnen te halen, maar dat is dus een heel andere insteek,” aldus de woordvoerder.

”Hoewel het voor de sector een bijzondere stap is, is televisie voor Lexence een logische vervolgstap,” zegt managing partner Peter Reinders in het persbericht van het kantoor. “De campagne De wet van Lexence geeft de onderscheidende manier van werken van Lexence aan: cliënten staan centraal en partners staan met beide benen op de grond. Televisie biedt ons de mogelijkheid om die boodschap breder te verspreiden.”

Bij Lexence kantoor werken ruim 120 professionals, waarvan 80 advocaten en notarissen. Lexence is aangesloten bij Meritas, een internationaal juridisch netwerk van onafhankelijke kantoren.

Filed Under: Nieuws

Vorige artikel
Cliënt van De Advocatenclub schiet medewerker woningbouwvereniging neer
Volgende artikel
De Vries over opvolger NVBN: "Geen afbreuk aan het idealisme"

Primary Sidebar

Topvacatures

Senior Consultant Privacy en Technology Law Amsterdam

Advocaten gezocht – Kantoorplekken te huur Amsterdam

Meer vacatures

OverFusies

Magazine

Magazine

Best gelezen

  • ChatGPT zorgt voor leugens in pleidooi advocaat 
  • Fusie Allen & Overy en Shearman & Sterling zorgt voor onrust bij Magic Circle-kantoren
  • Leidinggeven is dus écht een vak
  • Het roer om: voormalig advocaat kruipt achter het stuur
  • Nieuwe Uitdaging bij… Boontjes Advocaten & Mediators, Florent en Banning Advocaten

Footer

  • Nieuws
  • Business
  • Human Interest
  • Innovatie & Tech
  • Opinie en blogs
  • Tuchtrecht
  • Gouden Zandlopers 2022
  • Top 50 Advocatuur
  • Top 30 Notariaat
  • Advocatie Magazine
  • Vacatures
  • Partners
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Youtube
  • Nieuwsbrief
  • Contact en colofon
  • Meld nieuws
  • Adverteren
  • Vacature indienen

Advocatie is een uitgave van
Sdu
Maanweg 174
2516 AB Den Haag

Powered by Sdu

  • Disclaimer
  • Privacy Statement & Cookieverklaring
SDU

Het laatste nieuws van Advocatie
twee keer per week in je mail
?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief:

Aanmelden

×