• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Nieuwsbrief
  • Magazine
  • Webshop
  • Contact en colofon

Advocatie

Dé nieuwssite voor advocaten, notarissen en juristen

  • Actueel
    • Nieuws
    • Business
    • Tuchtrecht
    • Nieuwe uitdaging
    • Deals
    • Human Interest
    • Opinie en blogs
    • Buitenland
  • AI, tech & legal
  • Podcasts
  • De Stand
    • Advocatuur Top 50
    • Notariaat Top 30
    • Archief De Stand
  • Uitgelicht
  • Vacatures
  • Opleidingen
  • Partners
    • Howden
    • OSR
    • PO-Online

Rutgers & Posch start met Starred voor continue feedback van cliënten

17 november 2014 door Advocatie Redactie

Het Amsterdamse advocatenkantoor Rutgers & Posch gaat aan de slag met Starred, een systeem voor continue feedback van cliënten. Dat laat het kantoor weten in een persbericht. ‘Een keer per jaar een lange vragenlijst werkt niet, regelmatig en kort de juiste vragen voorleggen heeft resultaat voor kantoor en cliënt.’

Bij de oprichting van Rutgers & Posch begin 2013 hadden de partners onder meer tot doel de relatie tussen het kantoor en de cliënt te vernieuwen. ‘Rutgers & Posch is met de introductie van het Nederlandse feedbacksysteem Starred, dat werkt met een enkele pagina met zes blokjes met vragen, het eerste Nederlandse advocatenkantoor dat op een dergelijke wijze de tevredenheid van haar cliënten continue meet,’ aldus het kantoor in het persbericht. ‘Uniek aan het systeem is bovendien dat een klant ook terugkoppeling op zijn eerdere feedback krijgt en weet dat er iets wordt gedaan met zijn commentaar.’

Voor het in 2012 opgerichte Starred, dat voor onder meer ABN Amro, De Persgroep en Microsoft werkt, is Rutgers & Posch het eerste advocatenkantoor dat met deze methode gaat werken. Oprichter Lars van Wieren denkt dat juist bedrijven in de zakelijke dienstverlening baat hebben bij Starred: “Advocatenkantoren hebben vaak dagelijks intensief contact met hun cliënten, maar ze nemen weinig tijd voor feedback. Zeker als dat neerkomt op meerdere pagina’s met gedetailleerde en vaak weinig relevante vragen. Klanten hebben geen tijd om deze in te vullen en de uitkomsten zijn in de regel weinig to the point. Met Starred vraagt Rutgers & Posch niet te veel tijd van haar cliënten, maar verzamelt het kantoor wel relevante informatie.”

Volgens Aladár Bleeker, partner cliënt relations van het advocatenkantoor, past de implementatie van Starred in de wijze waarop Rutgers & Posch voor haar cliënten wil werken. “Een van de uitgangspunten bij de oprichting van Rutgers & Posch was dat we de afstand tussen cliënt en kantoor wilden verkleinen. Voor ons is het belangrijk dat we weten wat onze cliënten goed aan ons vinden en wat beter kan. Met Starred, dat wij aan al onze cliënten zullen voorleggen, zijn wij het eerste advocatenkantoor dat op deze wijze continue de tevredenheid van haar klanten meet.”

 

Filed Under: Nieuws

Vorige artikel
'Advocatenkantoren weinig responsief op e-mail potentiële cliënt'
Volgende artikel
Advocatenkantoor BvdV het ‘slimste bedrijf van Nederland’

Primary Sidebar

Topvacatures

Advocaat medewerker Familierecht Den Haag

Advocaat ondernemingsrecht Veldhoven

Meer vacatures

OverFusies

Magazine

Magazine

Best gelezen

  • De passie van Latisha Nunumete: vechten tegen de zwaartekracht

  • ‘Waardeloze’ dwangsom laat burgers met lege handen achter

  • Uitgelicht – ‘Hoorrecht in verhuiszaken; wat is de invloed van het kindgesprek?’

  • Ex-medewerkers beschuldigen Knoops’ Advocaten van schrikbewind

  • Man veroordeeld tot gevangenisstraf voor mishandeling van advocaat

Footer

  • Nieuws
  • Business
  • Human Interest
  • Innovatie & Tech
  • Opinie en blogs
  • Tuchtrecht
  • Gouden Zandlopers
  • Top 50 Advocatuur
  • Top 30 Notariaat
  • Advocatie Magazine
  • Vacatures
  • Partners
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Youtube
  • Nieuwsbrief
  • Contact en colofon
  • Meld nieuws
  • Adverteren
  • Vacature indienen

Advocatie is een uitgave van
Sdu
Maanweg 174
2516 AB Den Haag

Powered by Sdu

  • Disclaimer
  • Privacy Statement & Cookieverklaring
SDU

Het laatste nieuws van Advocatie
twee keer per week in je mail
?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief:

Aanmelden

×